Laura y sou padre habitan un vieyu castiellu n’Estiria xunto a sous sirvientes. Una tranquila y monótona vida que cambia de repente cuando, frente a ellos, el carruaxe ocupáu por una muyer y por Carmilla, la sua formosa y xoven fiya, sufre un aparatosu accidente
Tres la decisión del padre de Laura de que la duce y enigmática Carmilla quede no castiellu xunto a ellos hasta que pueda alitar, xurdirá entre las dúas una relación d’amistá que trescala la raya del más apasionáu amor en metá d’una riestra d’alarmantes sucesos que xiran alredor del extrañu comportamientu de la recién chegada.
Carmilla foi una de las xoyas literarias más brillantes con que l’autor irlandés Joseph Thomas Sheridan le Fanu nos agasayóu dientro de la sua extensa obra, un impactante relatu de vampiros qu’años despuéis marcaría con craridá la sienda de Bram Stoker na creación de la que quiciabes sía la figura más lexendaria y universal na fantasía de terror: Drácula.
Una alianza histórica: En medio de la furiosa tormenta que se avecina sobre la Hispania del siglo XII, surge un pacto inesperado entre un emperador cristiano y un emir musulmán. Esta novela nos sumerge en la fascinante figura del Rey Lobo, Muhammad ibn Mardanis, la última esperanza para detener a los invencibles guerreros almohades.
En "Historias de Zamora", Maclug d´Obrheravt nos narra las aventuras de dos amigos que recorren la provincia de Zamora visitando sus monumentos más conocidos, desde la prehistoria hasta la presencia de los árabes, pasando por los celtas vacceos, los celtas vettones o los celtas astures